Grzybica międzypalcowa || Mycota krem na problemy ze stopá sportowca

Przyszła wiosna, czas zwiewnych stylizacji, lekkich makijaży oraz odsłaniania większej partii ciała niż podczas zimy. Na ekspozycje w wiosennych butach wyjdą nasze stopy. To czas baletek, klapek czy sandałów. Szczególnie wiosną i latem przykuwamy większą uwagę do pomalowanych paznokci u stóp. Nie zawsze tak jest. Czasami dotykają Nas problemy niezależne od Nas i zamiast cieszyć się pięknymi i zdrowymi stopami jest dokładnie odwrotnie. Bywa, że kondycja naszych stóp nie jest w najlepszym stanie, a sam pedicure nie wystarczy.

Borykasz się z nieprzyjemnym zapachem a pękającej skórze między palcami towarzyszy uczucie lekkiego bólu? Zastanawiasz się, czym taki stan jest spowodowany?  Kolejki do dermatologa są zbyt długie, a problem zbyt uporczywy? Chciałbyś jak najszybciej rozpocząć kurację, aby zapobiec dalszemu rozwojowi tej choroby? Najprawdopodobniej dotknęła Cię grzybica międzypalcowa. Ale spokojnie! Są na to sposoby. Mam dla Ciebie produkt, który już po pierwszym użyciu przyniesie ukojenie.  Jest to maść dostępna bez recepty. Stosowana w leczeniu i zapobieganiu stopy sportowca, bo tak też nazywa się problem, który jakiś czas temu dotknął i mnie.




CZYM JEST STOPA SPORTOWCA? 

To pękająca skóra między palcami stóp. Najczęściej dotyka przestrzeni między 5i4 palcem oraz 4i3. Do zaczerwienieni, świądu i pieczenia należy dodać uczucie bólu i nieprzyjemny zapach.

W Anglii dostępny jest produkt o nazwie Mycota za śmiesznie niskie pieniądze. To krem ​​zawierający dwa aktywne składniki; undecylenian cynku i kwas undecylenowy. Posiada właściwości przeciwgrzybiczne i antybakteryjne.



Tlenek cynku (Zinc oxide) jest najczęściej stosowaną formą cynku w kosmetykach. Pełni funkcję białego pigmentu (tzw. biel cynkowa), wypełniacza lub filtra przeciwsłonecznego. Związki cynku są również składnikami preparatów do cery trądzikowej, tłustej, past do zębów, dezodorantów, środków o działaniu przeciwłupieżowym, przeciwgrzybicznym, przeciwstarzeniowym, ściągającym. 

Mycota - jak tego używać?

Ten preparat jest przeznaczony wyłącznie do użytku zewnętrznego. Należy nałożyć krem ​​obficie między palcami każdego wieczora, na czystą i osuszoną powierzchnię skóry. Ja zakładam na noc skarpetki by nie ubrudzić pościli. Najlepiej kontynuować stosowanie, przez co najmniej tydzień od ustąpienia objawów, aby upewnić się, że infekcja jest w pełni wyleczona. Zapewniam, że po 3 dniach nieprzyjemne objawy ustąpią.



Wiem, że temat ten nie należy do najprzyjemniejszych. Ba! Może powodować zawstydzenie. I pewnie zastanawiasz się, dlaczego o tym piszę. Już wyjaśniam. Aby mieć piękne ciało, paznokcie czy też włosy nie wystarczy nakładać na siebie tony kosmetyków, należy zadbać i o swoje zdrowie, – co jest przecież najważniejsze. Organizm to skomplikowany mechanizm, w którym wszystko zależne jest od siebie. Pamiętaj, że nieleczona grzybica może bardzo szybko się rozprzestrzenić i zaatakować kolejne partie Twojego ciała. Z grzybem nie ma żartów! Chciałabym Was przestrzec by nie bagatelizować najmniejszych niepokojących objawów. U mnie zaczęło się od nieprzyjemnego swędzenia między palcami. Myślałam, że to nic ważnego. Wzięłam kąpiel problem zniknął, ale nie na długo. Za jakiś czas uporczywe swędzenie powróciło ze zdwojoną mocą a po kilku dniach miałam już popękaną skórę między wspomnianymi palcami. O nieprzyjemnym zapachu z ran nie muszę chyba wspominać?



Całe szczęście, że maść Mycota jest tutaj dostępna w sklepie i to bez recepty. Po pierwszej aplikacji objawy zelżały a po równo trzech dniach zaczerwienione pęknięcia zagoiły się. Zaraz pomyślisz, że w Polsce nie można go dostać, ale otóż mam dla Ciebie alternatywę ów produktu. Na rynku dostępne są takie preparaty jak Lamisilatt, Undofen Max czy Scholl więc zawsze śmiało możesz poprosić o nie w aptece. 



Mam nadzieję, że nigdy nie będziesz musiał/a borykać się z tym wstydliwym problemem. Ale jeśli już to pamiętaj o jak najszybszym reagowaniu.

 

A ja mogę śmiało stwierdzić, że moje zdrowe i wypielęgnowane stopy są już gotowe na nadchodzący sezon. Tylko jak na razie pogoda w Anglii nas nie rozpieszcza ... A jak jest u Ciebie? Przygotowałaś się już do tego, aby włożyć stopy w piękne sandały czy może czekasz na spotkanie z pedicurzystką? :)

 

Do następnego!


Komentarze

  1. Gdy byłam młodsza też na to cierpiałam. Super, że jest taki preparat na tę dolegliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze z czymś takim do czynienia. A moje stopy czekają na spotkanie z pedicurzystką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asekuracyjnie dobrze znać choć jeden taki produkt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówią że ocet kuchenny jest jeszcze lepszy aczkolwiek nie próbowałam 😉

      Usuń
  4. Okropny, niemiły problem.. Kilka lat temu przechodziłam grzybice paznokcia.. Brałam leki doustne, miałam maści i płyny.. Do dziś uważam, bo ponoć to lubi wracać.. Już nie wiem co gorsze ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że nie będziesz musiała tego przechodzić ponownie. Moja przyjaciółka swojego czasu również brała leki na grzybice, wiem jak ten problem jest niewygodny.

      Usuń
  5. Super, że wspominasz o takim problemie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się że w pewien sposób dotyka strefy piękna, bo przeciez uroda zależna jest w jakims stopniu od zdrowia 😊

      Usuń

Prześlij komentarz

Jestem bardzo wdzięczna za pozostawienie komentarza 😊

instagram @karellauk

Copyright © Karella